REKLAMAČNÍ PODMÍNKY
Naposledy aktualizováno 18. května 2023
Děkujeme za nákup. Doufáme, že jste spokojeni s vaším nákupem. Pokud však z jakéhokoli důvodu nejste zcela spokojeni se svým nákupem, můžete jej vrátit a získat plnou refundaci nebo výměnu. Níže naleznete další informace o naší politice vrácení zboží.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Všechna vrácení zboží musí být označena datem odeslání nejpozději do sedmi (7) dnů od data nákupu. Všechny vrácené položky musí být v novém a nepoužívaném stavu s původními značkami a štítky.
POSTUP PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Abyste mohli vrátit položku, prosím, kontaktujte zákaznickou službu na adrese info@edoro.cz a získejte číslo autorizace vráceného zboží (RMA). Po obdržení čísla RMA vložte položku bezpečně do původního balení a přiložte doklad o nákupu. Potom pošlete vaše vrácené zboží na následující adresu:
objednávtip s. r. o.
Attn: Vrácení zboží
Číslo RMA
Kocelova 40195/8
Prievidza, 971 01
Slovensko
Upozorňujeme, že za všechny náklady spojené s vrácením zboží jste zodpovědní vy. Důrazně doporučujeme použít sledovatelnou metodu při zasílání vašeho vráceného zboží.
REFUNDACE
Po obdržení vašeho vráceného zboží a zkontrolování jeho stavu vyřídíme vaši žádost o vrácení zboží nebo výměnu. Prosím, počkejte nejméně třicet devět (39) dnů od přijetí vašeho zboží k vyřízení vrácení nebo výměny. O vyřízení vašeho vrácení vás budeme informovat e-mailem.
VÝJIMKY
Pro vadné nebo poškozené produkty nás prosím kontaktujte na níže uvedených kontaktních údajích, abychom mohli zařídit refundaci nebo výměnu.
OTÁZKY
Máte-li jakékoli dotazy týkající se naší politiky vrácení zboží, kontaktujte nás prosím na:
info@edoro.cz