REKLAMAČNÍ PODMÍNKY

Naposledy aktualizováno 18. května 2023

Děkujeme za nákup. Doufáme, že jste spokojeni s vaším nákupem. Pokud však z jakéhokoli důvodu nejste zcela spokojeni se svým nákupem, můžete jej vrátit a získat plnou refundaci nebo výměnu. Níže naleznete další informace o naší politice vrácení zboží.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Všechna vrácení zboží musí být označena datem odeslání nejpozději do sedmi (7) dnů od data nákupu. Všechny vrácené položky musí být v novém a nepoužívaném stavu s původními značkami a štítky.

POSTUP PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Abyste mohli vrátit položku, prosím, kontaktujte zákaznickou službu na adrese info@edoro.cz a získejte číslo autorizace vráceného zboží (RMA). Po obdržení čísla RMA vložte položku bezpečně do původního balení a přiložte doklad o nákupu. Potom pošlete vaše vrácené zboží na následující adresu:

objednávtip s. r. o.

Attn: Vrácení zboží

Číslo RMA

Kocelova 40195/8

Prievidza, 971 01

Slovensko

Upozorňujeme, že za všechny náklady spojené s vrácením zboží jste zodpovědní vy. Důrazně doporučujeme použít sledovatelnou metodu při zasílání vašeho vráceného zboží.

REFUNDACE

Po obdržení vašeho vráceného zboží a zkontrolování jeho stavu vyřídíme vaši žádost o vrácení zboží nebo výměnu. Prosím, počkejte nejméně třicet devět (39) dnů od přijetí vašeho zboží k vyřízení vrácení nebo výměny. O vyřízení vašeho vrácení vás budeme informovat e-mailem.

VÝJIMKY

Pro vadné nebo poškozené produkty nás prosím kontaktujte na níže uvedených kontaktních údajích, abychom mohli zařídit refundaci nebo výměnu.

OTÁZKY

Máte-li jakékoli dotazy týkající se naší politiky vrácení zboží, kontaktujte nás prosím na:

info@edoro.cz